All-in pakket voor MKB

Het voeren van een administratie behoort meestal niet tot de meest favoriete klussen van een mkb-bedrijf met personeel (Eenmanszaak / VOF / BV). En daarnaast is het best lastig om op de hoogte te zijn van alle fiscale regels en belasting bespaarmogelijkheden.

Expert in mkb-administraties

Administratiekantoor Den Hartog is gespecialiseerd in het voeren van administraties, indienen van correcte btw-aangiftes, opstellen van jaarcijfers, loonstrookverwerking, verzuim / verlof / arbeidscontracten en meedenken om belasting te kunnen besparen. Onze doelgroepen zijn mkb-bedrijven en ook zzp’ers. Al voor € 135,- per maand!

All-in tarief

Wij nemen mkb-bedrijven hun totale administratiezorgen uit handen voor een vast all-in tarief van € 135,- per maand. Zo weet je precies waar je aan toe bent!

Hoe ziet ons all-in mkb-pakket er uit:

Verwerking van jullie administratie (digitaal)

Wij voeren jouw administratie op een anno 2018 manier: volledig digitaal. Het enige dat je zelf hoeft te doen is het ter beschikking stellen van jouw facturen (digitaal). Wij controleren ze, boeken ze in en hiermee bouwen we direct aan het fundament voor jouw IB- / BV- aangifte.

400 facturen (documenten) per jaar

In dit MKB all-in pakket van € 135,- is het voeren van de administratie van jouw bedrijf tot 400 documenten (facturen plus bonnetjes) per jaar inbegrepen. Zijn er meer dan 400 documenten per jaar, dan stemmen we samen af over een op maat all-in tarief voor jouw mkb-bedrijf.

Kwartaalrapportage

Wij voeren jouw administratie volledig digitaal en eens per kwartaal stellen wij een handige kwartaalrapportage op. Je krijgt direct inzicht in hoe je bedrijf er financieel voor staat en we prognotiseren wat er aan belasting betaald moet worden.

4x Btw-aangifte per jaar

Daarnaast zorgen wij er voor dat de btw-aangifte voor jouw bedrijf 4 x per jaar wordt opgesteld. Op basis van jouw administratie en onze tips en adviezen hierover krijg je van ons een heldere en concrete concept aangifte btw.

Foutloze facturen

Vaak blijkt dat er bij ondernemers veel facturen de deur uit gaan die foutjes betreffen. Dit wil je niet, want dit kan gemakkelijk in je nadeel werken. Wij controleren de facturen en geven hierover ook advies. Als wij foutjes tegenkomen, ontvang je van ons direct feedback.

Aangifte inkomstenbelasting / Vennootschapsbelasting

Eén keer per jaar stellen wij op basis van jouw administratie de aangifte inkomstenbelasting op, of als je een BV hebt: de vennootschapsbelasting. Naast het correct invullen en klaarzetten hiervan gaan we vooral op zoek naar op maat belasting bespaarmogelijkheden.

IB-op-tijd-garantie

Op tijd je IB-aangifte indienen is altijd even een dingetje. Wij hebben onze dienstverlening zo ingericht dat wij altijd jouw IB-aangifte op tijd klaar hebben staan. En het werkt. Meer weten? Neem contact met ons op!

Loonadministratie 3 medewerkers

Naast de reguliere financiële administratie zitten in dit aantrekkelijke mkb-pakket ook het compleet verzorgen van de verloning voor 3 medewerkers. Zodat op basis van de arbeidsovereenkomst en aanvullende informatie (werkuren, ziekte-uren, vakantie-uren) wij de complete loonstrookjes opstellen en tijdig digitaal aanleveren.

Loonadministratie plus mogelijkheden

Naast onze scherp geprijsde loonstrook- / salarisverwerking (al vanaf € 8,30 p/s) biedt den Hartog Ondersteuning handige aanvullende activiteiten, zoals: aanmelden bij verzuimverzekeraar, online verzuim- en verloftool, opstellen arbeidscontracten etc. aan

Spin in het administratieve financiële web

Onze klanten hebben ons niet alleen gekozen voor het standaard inklop administratieve werk, maar juist voor de hele bundel! Wij denken met je mee, we adviseren zodra wij verbeterpunten zien en je kunt altijd bij ons terecht met je vragen over de administratie van jouw mkb-bedrijf. We ontzorgen onze klanten en helpen met besparen op belasting.

En dat allemaal voor een aantrekkelijk tarief van € 135,-

Uitbreiding mogelijk

Dit pakket is een erg mooie basis voor mkb-bedrijven met personeel, maar wij zijn thuis in alle administratie- / belasting activiteiten. Zijn er extra wensen of is je administratie groter dan 400 facturen (documenten) en 3 medewerkers, dan stellen we voor jouw bedrijf een mooi op maat pakket samen.

Wil jij ook je administratie excellent uitbesteden?

Maak een afspraak voor ons spreekuur of laat je gegevens achter. Dan nemen wij contact met je op!

Naam

Mailadres

Telefoonnummer

Onderwerp

Toelichting