Simplerinvoicing

Vroeger gingen de facturen per post naar de klant. Deze werden betaald, ingeboekt en opgeslagen in orders. Nu worden vrijwel alle facturen digitaal verstuurd. Maar nog steeds worden ze vaak uitgeprint en vaak opnieuw ingescand. En hoe vaak gebeurt het niet dat facturen bij de spam terechtkomen? Daar komt met Simplerinvoicing een einde aan!

Wat is Simplerinvoicing?

Simplerinvoicing is een methode van automatische factuuruitwisseling voor bedrijven en overheid. Simplerinvoicing is in het leven geroepen door een gezamenlijke samenwerking tussen softwareleveranciers en de overheid.

Facturen die je via Simplerinvoicing ontvangt, hoef je niet te scannen of te uploaden. Ze worden rechtstreeks afgeleverd in je administratie via het zogenoemde ‘beveiligde PEPPOL-netwerk’, waardoor je boekhouding direct up-to-date is! Simplerinvoicing bespaart tijd en fouten.

Wij factureren via Simplerinvoicing

Alle klanten van ons administratiekantoor genieten nu al van de vele voordelen van Simplerinvoicing. Onze werkwijze en systemen zijn hierop volledig ingericht. Wanneer wij je administratie voeren, dan doen we dit direct via het beveiligde PEPPOL-netwerk. Deze dienst bieden wij kosteloos aan.

Zekerheid

Van facturen die verstuurd worden met Simplerinvoicing weet je 100% zeker dat ze aankomen bij je klant. Je loopt dus geen risico meer dat facturen in de spamfolder van je klant belanden.

Nooit meer facturen overtypen

Facturen verwerken kan soms tijdrovend zijn. Dat is met Simplerinvoicing verleden tijd. Simplerinvoicing maakt gebruik van UBL-facturen die rechtstreeks worden afgeleverd in je boekhouding. Dat betekent nooit meer overtypen, maar direct inboeken!

Hoe aanmelden voor Simplerinvoicing?

Wij verzorgen deelname aan Simplerinvoicing voor onze klanten en begeleiden dit proces. Als klant zelf is het nodig om een aantal gegevens te verifiëren (e-mailadres, IBAN-, KvK- en btw-nummer). Wij zorgen er daarna voor dat je wordt aangesloten op het PEPPOL-netwerk en met Simplerinvoicing aan de slag kunt.

Altijd up-to-date

Den Hartog Ondersteuning staat altijd vooraan als het gaat om nieuwe ontwikkelingen als Simplerinvoicing. Regelmatig verbeteren we de software die we gebruiken en voegen nieuwe functionaliteiten toe. Jij bent zodoende verzekerd van de best beschikbare tools voor een goed verzorgde boekhouding. Nog geen klant? Meld je dan nu aan!

Meer weten?

Wil je meer weten over deze nieuwe manier van factureren? Stel via onderstaand formulier je vraag. Je kunt ons ook bellen!

Naam

Mailadres

Telefoonnummer

Onderwerp

Toelichting